Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.

Každý den na BVK spoléhají stovky tisíc lidí z Brna i okolí. Aby společnost zvládla řídit zásahy i administrativu a zohledňovat náročnou legislativu, nasadila QI. Nyní vše běží, jak má: plynule a efektivně.
10
měsíců délka

trvání implementace
530
zaměstnanců

společnosti
212
uživatelů

systému QI

Klíčové přínosy QI

Snadnější fakturace služeb a zrychlení celého procesu
Plynulé odbavení zákazníků na pokladně
Zrychlení kontroly dlužníků (50 000 záznamů denně)
Snížení chybovosti a pracnosti u skladových operací (objem 10 000 výdejek ročně)
Komplexní sledování nákladů k zásahům
Zkrácení schvalovacích procesů z jednotek dnů na jednotky hodin
Stálý stav zaměstnanců na větší objem práce

S QI se výrazně zlepšila kvalita odvedené práce. Zbývá tak čas na další činnosti. Hlídáme i stíháme to, co dřív možné nebylo.

Mgr. Petr Svoboda
vedoucí útvaru informačních technologií společnosti Brněnské vodárny a kanalizace